Strona startowa » Okazje » Nieaktualne » Szalona 5 w Carrefour: 5-te zakupy gratis – październik 2018

Październik 2018
P W Ś C P S N
« Wrz   Lis »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Szalona 5 w Carrefour: 5-te zakupy gratis – październik 2018

Szalona 5 w Carrefour

W Carrefour powraca kolejna edycja promocji „Szalona 5”. Zasady akcji są bardzo proste. Za dokonanie 5 zakupów otrzyma się e-bon. Jego wysokość będzie równa najtańszym zakupom. Akcja rozpoczyna się 2 października 2018 r. i potrwa do końca miesiąca.

Aby skorzystać z promocji „Szalona 5” należy:

  • Posiadać lub zainstalować aplikację mobilną Mój Carrefour.
  • Dokonać 5 zakupów i przy każdych podczas skanowania produktów przy kasie okazać tę samą kartę mobilną w aplikacji.

Zakupy mogą być dokonane na dowolne kwoty. I tylko raz dziennie można dokonać promocyjnego zakupu.

Podczas piątych zakupów otrzyma się e-bon, który będzie można wykorzystać w dniach od 2 do 30 listopada 2018 r. Jego wysokość będzie równa najtańszym zakupom, maksymalnie 500 zł. E-bon pojawi się w aplikacji Mój Carrefour. I aby go wykorzystać należy okazać go kasjerowi podczas kolejnych zakupów.


Do wartości zakupów nie wlicza się produktów takich jak: alkohol (z wyjątkiem piwa), papierosy, paliwo, karty podarunkowe, doładowania telefonu, preparaty do początkowego żywienia niemowląt, lotto i płatności w ramach programu „Moje Rachunki”.

Natomiast jeśli planujemy w Carrefour zakup telewizora to trzeba wziąć pod uwagę poniższy dziwny zapis w regulaminie:

„Do Wartości Zakupów w trakcie trwania Promocji wliczana jest wartość tylko jednego telewizora – tego, który jako pierwszy zostanie zeskanowany przez kasjera podczas dokonywania Transakcji. Wartość każdego kolejnego telewizora nie będzie wliczana do Wartości Zakupów, nawet wówczas, gdy Uczestnik dokonał zakupu kolejnego telewizora podczas kolejnej Transkacji.”


Regulamin promocji „Szalona 5”

9 komentarzy

  1. Dorota napisał(a):

    Witam
    Przez wszystkie poprzednie lata korzystałam z waszej oferty szalona piątka.
    Dzięki temu mieliście zapewnione zakupy w Waszym sklepie.
    A dziś odbiłam się od ściany bo okazało się że w tym roku ktoś na gorze zadecydował
    o tym że uprzywilejowani będą tylko ci co posiadają aplikację mobilną.Nie mam i nie będę jej posiadała jak i wielu klientów.Np starsi ludzie co dla nich jest w większości abstrakcją a tacy jak ja co nie chcą się zapisywać to tego typu ofert.czy to Wasza aplikacja czy np Biedronki.
    Można to podciągnąć pod dyskryminacje ale niech Wam będzie.
    I tym sposobem straciliście klienta który miał zamiar wydać sporo pieniędzy.
    I na zakupy dla siebie jak i bliskich.
    Po co mam jechać do Was,po prostu kupię bliżej i w tej samej cenie

    • darko en napisał(a):

      nie dawaj przykladow innych ,nik nie chce sie cofac jak ty , pewnie bys chciala czwkac w duzej kolejce i czekac na wyplate z banku a tam by liczyli na liczydlach ,czas sie ogarnac ,wez jakis dopalacz czy co?

      • Dorota napisał(a):

        Posiadam i kartę i bankowość elektroniczną,robię zakupy przez internet
        ale nikt nie będzie mnie zmuszał do zapisywania się do kolejnego sklepu
        po to żebym miała taniej.
        A Ty naucz się pisać poprawnie, to nie boli.

    • GREG napisał(a):

      Doroto, masz rację, ja robię tak samo. Nikt mnie nie będzie do niczego smuszał, więc zmieniam sklep i tyle!!!

  2. andrzej napisał(a):

    Przez aplikację zaprzestałem zakupów w Rossmanie,kiedy to udzielano rabatu tylko klientom z aplikacją.Tak jest do dziś.

  3. Jan napisał(a):

    Myślę, że to głupi pomysł ograniczania sobie klientów przez Carrefour aplikacjami mobilnymi. Ale może o to chodzi, aby ograniczyć ilość klientów korzystających z promocji. A było tak pięknie. Bo pomysł szalona piątka w poprzednim wydaniu był świetny. Myślę też, że jest to antyreklama dla Carrefour. Każdy handlowiec zabiega o jak największą liczbę klientów i jak największą sprzedaż. Chyba macie w tym Carrefourze niedouczonych fachowców od reklam? Rozumiem postęp związany z aplikacjami mobilnymi, ale trzeba dać równe szanse wszystkim i tym korzystającym z aplikacji i tym nie korzystającym z aplikacji mobilnych.

  4. Bożena napisał(a):

    ja też jestem zbulwersowana dyskryminacją ludzi,którzy nie mają aplikacji,ten co to wymyślił,powinien ponieść karę. rezygnuję z waszych usług.

  5. Kasia napisał(a):

    Aplikacje mam ale nie zawsze o niej pamiętam a pracownik ani razu o niej nie przypomina i nie pyta czy mam aplikacje tak jak to jest w Biedronce czy innym supermarkecie. Nawet na stacji benzynowej o to pytają a tu mają klienta głęboko w d…

  6. arbanik napisał(a):

    tez uważam za skandal i dyskryminacje ograniczenie promocji do wąskiego grona szaleńców gotowych poświecić swoja prywatność na rzecz marketingu w sklepie.
    Ten sklep jest dla mnie spalony

Komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

alior bank
BGŻ_karta_kredytowa_Biedronka

Archiwum